عشق


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

         چگونه می توانم احساسم را بنهان یا انکار کنم 

             در حالیکه می دانی دروغ نمیتوانم گفت 

                       عشق همه باور من است 

                        با عشق زندگی میکنم 

                        با عشق نفس می کشم  

                        با عشق بیدار می شوم
 
                    من حتی با عشق فکر میکنم 

                                   به تو 

                                 به خودم 

                               به بود و نبود
 
                    به من یاد داده اند که من وتو ما 

                             و ما یعنی عشق



دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 20 فروردين 1392 | 13:0 | سارا جون |

Sara