گریه


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

 . دلم غمگین غمگین است در این کومه در این زندان در این غوغای خاموشی در این جشن فراموشی در این دنیای بی مهر و کم آغوشی دلم ترسیده و تنگ است دلم ترسیده از آه پر از درد پدرهامان و از چشم پر از اشک تمام مادر‌ها دلم آشوب آشوب است دلم سرد و تنم بی روح بی روح است نمی‌خواهم، نمی‌خواهم دگر این زندگانی را و دل را نگاهم خیره بر بالا به دنبال نگاهی ساده می‌گردد و می‌بینم، و می‌بینم هوای گریه دارد آسمان هم پای چشمانم می‌روم آرام گونه ام خیس است آسمان می‌بارد امشب بر من و بر گریه‌هایم سخت… .




دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 9 دی 1391 | 13:26 | سارا جون |

Sara